Monday, January 16, 2012

kalau saya takde.


awak.
kalau saya takde.
jaga diri sebaik mungkin.
makan ikut masa.

kalau saya takde.
pergi klinik kalau tak sihat.
jangan degil.

kalau saya takde.
jangan boros belanja.
fikir masak-masak.
tiada lagi saya nak pesan dan ingatkan awak.

kalau saya takde.
takdelah orang yang ganggu awak lagi.
di bbm.sms,call,watsapp,twitter.
aman sikit hidup awak nanti. :')

kalau saya takde.
jangan pendam masalah dalam hati sensorang.
luahkan.

kalau saya takde.
takdelah awak rimas melayan kerenah saya.
melayan sikap mengada saya.

awak.
kalau saya takde.
saya tetap sayang dan rindu awak.
tetap doakan awak.
sampai bila-bila.

kalau saya takde.
saya pohon.
awak maafkan saya.
sepanjang mengenali awak.
makan minum saya.
bahasa budi bicara.
terkasar kata.

kalau saya takde.
cukup sekadar ingatan sekali sekala.
yang saya pernah wujud di sisi awak.

awak.
kalau saya takde nanti.
walau tiada jasad disisi.
saya tetap menemani awak.

No comments:

Post a Comment